It's time for an update

You've been using your good friend IE for quite some time now. It has been a reliable companion for probably the last 20 years.

Unfortunately, due to technology constantly evolving, we would like to kindly ask you to update your browser to one of your liking from the ones listed below. This will ensure that you're going to have good time on our site. Actually, any site really.

Farewell, Internet Explorer.

Certifikát prodloužené záruky CONNECTED: Vaše chytrá prodloužená záruční doba po dobu pěti let

Představte si bezstarostný provoz vašeho kotle v rámci pětileté prodloužené záruky. Díky zakoupení certifikátu CONNECTED získáte benefity, jako jsou bezplatné opravy výrobku (veškeré náklady na materiál, práci a dopravné), nadstandardní servis zahrnující live monitoring vašeho kotle včetně topného systému a vzdálenou diagnostiku.

Instalace nového kotle v koupelně a certifikát

Zde získáte veškeré důležité informace:

  • Co prodloužená záruka CONNECTED zahrnuje
  • Proč si prodlouženou záruku zakoupit
  • Jak a kde certifikát prodloužené záruky získám
  • Jak funguje live monitoring a diagnostika

Co vše zahrnuje prodloužená záruka CONNECTED? Certifikát CONNECTED obsahuje vše potřebné!

Zakoupením certifikátu CONNECTED získáte veškeré komponenty zajišťující komfortní provoz vašeho kotle včetně softwarových služeb.

Sada obsahuje:

  • On-line certifikát
  • Mobilní aplikaci myVAILLANT
  • Internetovou jednotku myVAILLANT connect VR 940f
  • Bezdrátovou regulační jednotku sensoROOM VRT 51f
  • Vzdálený monitoring a diagnostiku kotle včetně celého topného systému servisní firmou
  • Bezplatné opravy výrobku po dobu pěti let zahrnující veškeré náklady na materiál, práci a cestovné

Zaujala Vás tato nabídka? Doporučená cena certifikátu CONNECTED zahrnující veškerý materiál a služby je 6.000 Kč bez DPH.

Zakoupením tohoto certifikátu ušetříte až 40 % investičních nákladů oproti nákupu jednotlivých komponentů a standardní prodloužené záruky!

Vzdálená správa s CONNECTED certifikátem

Rozhodli jste se pro objednání CONNECTED certifikátu prodloužené záruky? Servisní firmy vám s vyřízením objednávky pomohou.

Proč si zakoupit prodlouženou záruku? Čtyři důvody pro pořízení prodloužené záruky CONNECTED

  • Ochrana před neplánovanými výdaji

    Prodloužená záruční doba na pět let vám zajistí bezplatné opravy výrobku po celou dobu. Nebudete tak platit za materiál, práci, ani cestovné, a bezstarostný provoz kotle si užijete mnohem déle.
  • Váš osobní specialista

    Vzdálená správa a diagnostika, jako je např. informace o aktuálním tlaku vody v topném systému, poskytuje servisnímu partnerovi komplexní přehled a znalosti o vašem kotli, a on tak může rychleji detekovat příčinu či možné komplikace v topném systému.
  • Vzdálená podpora

    Servisní technik má k dispozici speciální servisní software, popř. mobilní aplikaci, pomocí které má neustálý vzdálený přehled o provozu vašeho spotřebiče.
  • Ušetřete až 40 % investičních nákladů

    Zakoupením tohoto certifikátu ušetříte až 40 % investičních nákladů oproti nákupu jednotlivých komponentů a standardní prodloužené záruky.

Jak a kde získám certifikát prodloužené záruky?

  1. Instalatér a pár
  2. Instalační a zákaznická aplikace
  3. Test 123
  1. 1

    Kontaktujte servisní firmu z naší partnerské sítě

    V případě, že nemáte žádného stálého servisního partnera, použijte níže umístěné tlačítko k nalezení autorizované servisní firmy Vaillant ve vašem okolí. Jestliže jste s některou ze servisních firem již v kontaktu, tak si u ní CONNECTED certifikát objednejte.

  2. 2

    Začněte s aplikací myVAILLANT

    Stáhněte si z AppStoru, popř. Google Play, mobilní aplikaci my VAILLANT, zaregistrujte se a v následujícím kroku potvrďte vašemu servisnímu partnerovi přístup k vašemu kotli. Servisní firma tím tak získá celkový přehled o vašem topném systému a bude moci rychleji detekovat příčinu v případě chyby.

  3. 3

    Užívejte si veškerých výhod prodloužené záruky CONNECTED

    Od teď váš servisní partner má stálý přístup ke všem parametrům kotle a topného systému. Je informován o všech případných chybových hlášeních a v případě potřeby vás bude kontaktovat.

Aplikace myVAILLANT a ovládání sensoROOM

Jak funguje live monitoring a diagnostika? Vaše rychlé řešení k on-line servisní podpoře

Po schválení vzdáleného přístupu ke kotli servisní firma aktivuje vaši registraci výrobku v servisním softwaru myVAILLANT Pro. Toto softwarové řešení umožňuje monitorovat kotel, zaznamenávat důležité parametry z topného systému a nabízí dále mnoho dalších užitečných informací, jak pro uživatele, tak pro servisní firmu. Jednou z nich může být například monitoring tlaku vody v topném systému. Při rychlém poklesu této hodnoty systém tento stav vyhodnotí a obě strany jsou o tomto informovány.

Detail zákazníka vie myVAILLANT Pro Service

Live monitor

Vzdálená správa a diagnostika, jako je např. tlak vody v topném systému, poskytuje servisnímu partnerovi komplexní přehled a znalosti o vašem kotli. On tak může rychleji detekovat příčinu možné komplikace v topném systému. Na obrázcích jsou pro ilustraci zobrazena data, která má servisní partner vybavený servisním softwarem myVAILLANT Pro k dispozici.

Zobrazení informací o energii

Informace o energiích

Servisní technik má rovněž detailní přehled o spotřebě energií. Systém zaznamenává spotřebu jak zemního plynu, tak elektrické energie, odděleně pro vytápění a přípravu teplé vody.

Historie stavu

Monitorování topného systému a predikce

Servisní technik si může zobrazit řadu důležitých parametrů v historii zařízeni za období jednoho týdne. Rozborem grafu záznamu, např. jednotlivých teplot nebo tlaků, lze s dostatečným předstihem mnoho věcí predikovat, a tím eliminovat případné poruchy.